zondag 25 november 2012

Lang geleden

Velen zullen denken dat we van de aardbol verdwenen wat ons blog betreft. Maar niets is minder waar !! :-)
Ik zal proberen wat regelmatig weer wat nieuwtjes in ons blog te plaatsen en niet meer zolang te wachten . Want ik weet nu eigenlijk niet meer waar ik moet beginnen. Ik heb zojuist de site wat bijgewerkt en alle showuitslagen bijgewerkt, een paar nieuwe links , nieuwe geliefdes voor onze jongens , en ook een nieuwe Liefde voor ons Jelka. Half december weten we of we mogen puppies verwelkomen in Januari. Dus in de toekomst terug weer wat meer nieuws. De foto's van de shows op de site moet ik nog aanpassen , alsook de foto's die ik geregeld toegestuurd krijg van de nakomelingen van Ice-T en Hakuna. . Dus ik heb nog veel werk maar het komt in orde. Onze honden hebben al goed gepresteerd op show . Zo werd Hakuna BEST IN SHOW in Krefeld (D) en ook in Mons ! Nu afgelopen weekend zijn we richting Amsterdam gereden naar de Grote Winner show. Hakuna won Kampioen-klas en werd ook Best Reu . Zo kreeg hij de titel van Winner 2012 en kreeg hij opnieuw een Crufts kwalificatie .In de erering werd hij samen met zijn dochter nog 2 de Best koppel van zo een 17 ingeschreven koppels. Dus weer een geslaagd weekend !!! :-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten