donderdag 22 september 2011

Bewogen weekend !!

Ik ben aan de late kant om de site aan te passen maar dit heeft zo zijn redenen , ik hoop dit snel in orde te brengen. Als er dingen zijn die ik vergeten ben ,laat het gerust weten. We hebben al een bewogen week achter zich, vorige week zaterdag begon het weekend al minder goed , ik wilde nog wat boodschappen doen voordat Hakuna zijn geliefde uit Nederland zou aankomen, maar heb spijtig genoeg een ongeval gehad waarbij de wagen volledig vernield is .Gelukkig heb ik er maar enkele schrammen aan over gehouden en wat spierpijn. Ondertussen is onze nieuwe wagen besteld en moeten we het voorlopig stellen met een wagen van de garage . Het weekend stond helemaal in het teken van de liefde : Hakuna dekte Gyara van Diemensland uit Nederland . Monique kwam uit Limburg met Heyfroucke voor een dekking met Ice-T .  Na de dekkingen zijn we richting Buggenhout gereden om de pups van Ice-T en Havanna te bewonderen. Kei mooie pups . :-) En ook vandaag kwam uit Nederland bezoek voor Ice-T namelijk Yarnoush Ezebenzer . Meer over deze liefdes verhalen vind je op onze site. Terwijl ik de site aan het bijwerken ben kregen we ook nog een geweldig telefoontje : Ice-T is terug vader geworden van 11 pups samen met Lana vom Holzland. We wensen Anneke veel plezier met haar eerste nestje. Zo weten jullie terug wat meer nieuws over het reilen en zeilen bij ons !!


Hakuna & Gyara Van Diemensland


Ice-T & Yarnoush Ezebenzer


Ice-T & Fimofreje Heyfroucke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten